رُحَمَاء

رُحَمَاء

دانلود کلیپ صوتی و تصویری اسلامی
رُحَمَاء

رُحَمَاء

دانلود کلیپ صوتی و تصویری اسلامی

قصیده زیبا از مشاری العفاسی بنام أستغفر الله




قصیده زیبا و جدید از مشاری العفاسی بنام استغفر الله
متن نشید در ادامه مطلب 


استغفر الله العظیم امن الخطایا والذنوب"
استغفرالله کل ما ارکع فی رحاب الله واتوب"
استغفر الله کل ما البس من ثیاب الذنب ثوب"
استغفر الله العظیم ، استغفر الله (العظیم)

استغفر الله لأنه اهلٍ للعفو والمغفرة"
لأن الله ارحم بالعباد من العباد،استغفره"
استغفر الله لانی اجهر فی خطای ویستره"
استغفر الله لانی اذنب، واعرف ان الله (حلیم)

أستغفِر اللی کل ما یستغفره عبده غفر"
أستغفِر اللی مالنا عن ساعة حسابة مفر "
استغفر الله واشهد ان اللی رحمه الله ضفر"
وعز الله ان اللی ضفر فی رحمة الله(فـ نعیم)

استغفرالله واسجد لوجهه واصلی له واصوم"
استغفر الله واحمده واثنی علیه بکل یوم"
استغفر الله لانه الدایم ولا غیره یدوم "
استغفر الله واشهد ان الله هو البر (الرحیم)

استغفره لانه جواد ولأن لی بالله رجا"
استغفره واللی یفوز بمغفرة ربه ، نجا"
استغفره وانا الفقیر اللی على بابه لجا"
وعزالله انی ما وقفت إلا على باب (الکریم)

استغفر الله کل ما قالو عذاب الله قوی"
واستغفر الله لی سمعت المؤذنة تدوی دوی"
استغفر الله لی ذکرت ان اللهب یشوی شوی"
استغفراللی ما یأس من رحمته غیر (الغشیم)

أستغفر الله کثر ما یملی السماوات ویزود"
استغفر الله کلمةٍ توصل الى ماله حدود"
استغفر الله من هنا لآخر مساحة بالوجود"
واسغفر الله کثر ما لا یعلمه غیر (العلیم)

استغفر الله کثر ما یمطر من المزن الهمال"
واستغفر الله کثر ما بالارض من حب الرمال"
واستغفر الله کثر من لا استغفر من الله قال":
استغفر الله العظیم.. استغفر الله (العظیم
)


نظرات 4 + ارسال نظر
سجاد شحات انور سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:51 ق.ظ http://mahmmod-shahat.blogsky.com/

با سلام خدمت شما
برای تبادل لینک با وبلاگ تلاوت های برتر استاد محمود شحات اماذه هستید
با تشکر
شب خوش

mostafa شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:33 ب.ظ http://mostafa951khafsharif.mihanblog.com

با سلام وبتون خیلی عالیه ..ممنونم .
اگر مایل به تبادل لینک بودید لطفا بهم خبر بدین و از وب منم سر بزنید .........

کمال الدین پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ق.ظ http://arekhbozorg.persianblog.ir

سلام وب جالب دارید موفق باشید،من وب شما را لینک کردم،اگر امکان دارد شما هم دوست گرامی من را لینک کنید

محمد سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ

با سلام
من شیعه هستم، از تلاوت ها بسیار لذت بردم، از شما برادران عزیزم تشکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد